Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, May 14, 2013

PRU 12 vs PRU 13



ni kali pertama mengundi.. walaupun dah layak 2x mengundi sejak PRU 12 lagi...

masa PRU 12 tu kena mengundi pos sebab bertugas sebagai kerani menyemak... di sebabkan kesedaran masa tu baru tahap 30% jadi semangat nk mengundi tu xde.... hahahah.. sudah nya skrg rasa menyesal plak.. kalau x dah tentu merasa undi pos & undi biasa ... 



hahahhaha muka muda remaja gitue......


gambar selebihnya ada kat sitifairuz85.fotopages.com




yang ni plak gmbar mengundi masa PRU 13  masa 5.5.2013


pergi mengundi ptg kul 2... sbb mnggu cik suami blik mengundi dri sg buloh ... lpas tu bru gerak ke kg di rembau... kami meredah hujan utk laksanakan tggungjawab rakyat..waaahhhhh semangat sgt tau PRU kali ni.... tp xbesh laa g ptg sbb xrasa sibuk mengundi tu..sbb xde org yer... smpai2 g kat kaunter semak tu n trussss je masuk bilik mengundi... xde laa nak beratur bagai... dlm 10minit dah settle ...




No comments: