Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, May 9, 2013

5 bulan sudah

kejap je masa berlalu... sepanjang  beberapa bulan ni..mcm2 yg nak di tulis dlm blog ni.. tp masa sgt2 cemburukan kita tau.. hukhikhuk... anak dara ku dah 5bulan pun... hari selasa ri tu g cucuk n timbang dan berat terbarunya dah 6.7kg yer... ptut laaa da terasa sgt dukung dia... dan alhamdulillah dia x demam lpas cucuk tu..... byk jgak baju2 dia yg dah sendat... sejak auni lahir ni mmg x dpt sgt nak menyopping bju dia lg.... haaiii la papa nya asyikk bz je.. sbtu ahad pun bz.. nak bwk 2 org tu sensorg masih x terhandle lg...
ni laa gmbr terbaru budak botak ni... bam bam mama nih...

No comments: