Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, July 23, 2012

kena dera ker ni...?




apa perasaan bila tgk anak mcm ni..



sedih pedih rsanya nya tgk zikry mcm ni...nak x nak kami terpaksa hantar zikry kat kg...
ajak mak dtg rumah ...tp mak x dpt pulak... hari isnin lepas keja trus la hntr kat uwan & atok nya...menjelang jumaat tu dah abis keja...trus berdesup balik nak tgk zikry...sbb mak kata besar2 naik nya...bile tgk je muka zikry...nak nangis tgk zikry mcm tu....kesian kat dia...truk sgt ni... tambah2 kat mata dia tu... kat bibir pun ada....alahai anak mama....sian kat zikry...tp nasib baik gak la kna sbelum raya...


  

mmg susah laa nak jga dia...xnak buh ubat...kalau kita buh mesti dia akan lap balik... utk tepek kan ubat ni makan masa 1jam tau.... puas pujuk dia...sampai kan terpaksa mama nya ni siap pakai tudung...konon nya nak keluar...baru la dia nak sbb ckp dgn dia..klo nak ikut mama kna buh ubat dulu...dah la dia xnak minum langsung air kelapa....walaupun dah sejukkan..dia tetap xkan minum...


alamak...kenapa terbalik ni...? padahal dlm pc ok je...bile upload kat blog jd camgini...


besar-besar kan...hope anak mama ni cpt smbuh ye.... mama dah rindu ni...jumaat ni mama balik lg yer syg...hope this week dah recover laa








3 comments:

::Deela:: said...

alahai sian nyer zikry...takpe kena skrg jgn raya..hehe

raya ni zikry leh jd hensem boy balik..jgn kasi dier garu...

SiTi said...

x dpt nak tahan deela... hri tu aku tgk dah berdarah da yg kt atas mata tu dia garu... adoiiyai tkut bertanda jer nnti

Asfaliza Mohd Yatim said...

lahai... sian sgt kan kita tgk. nak buat macam mana. benda nak terkena. cepat baik ye syg