Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, June 30, 2010

Dah sarat sgt ni...


aPe..aKu dah saRat..??
angiN xda...riBut pun xDa...teTiba je baGi tau dAh sarat....
adaKah Aku PekNen laGi...
siAn zikRy..bARu je naK SayaNG mENyayAng 
deNgAN paPa & Mama nYa

X da...SebEnarnya YanG Sarat Tu AdalaH akU nya HandpHone
sarAt deNgan gaMbar & sMs je...



inbOx ~ 74 mSg

sEnT mASSaGEs ~ 282 mSg

camEra aLbum ~ 225 piC

PictuRes ~ 53 piC

VideO ~ 6


aahHAHaha...xDA kEja kaN aKu nI...
aBih semuA nAK kiRA....
tapi hP masiH loM LembaB laGi...kaLau daH lemBab baRu laa siBuk 
nak DeleTe mana Yang x PatuT tu....hhehHEHehEhe


* gaMbar ni sekadaR hiASan jer... XTau laa meRAsa ke x NaK paKai ni...


2 comments:

eena said...

Salam...sama ler kiter..suker menyaratkan hp..yang tukang deletenye bos kat rumah tuh..pas tu dia bising..bini dia nih malasnyer...hahahaha

SiTi said...

huhuhuu...ada laa jugak tukang deletenya...mcm ct delete laa sendiri..bile terlebih rajin baru laa operasi berjalan