Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, June 14, 2010

alahai syg...jgn laa buat mama sedih



hUjung MingGu yANg tidaK menYeronokan =(...menCabar Bagi aKu 
sEbab akU tinggaL berduA je Dengan ZiKry...pAPa nya perGi PenanG..
yANg mencabaR bagI aku AdALah....zIkry
SebaB NyA....sTAt JumaaT diA BAtuk & SelseMa.. AKu baWak dia pERgI  kLinik mLm Tu jugaK
Ke eSokkan nya Pulak diA dEmam...Ok laaa AkU Bagi UbAT yanG ada..& sentiAsa BasaH kaN Dia baGi KUrang panaS...tAPi MalAm tu paNAS YANg amaT..SamPAi kaKi tanGan ziKry sEjuk..
Aku dah X keRuan di BuatnYa..daH la berDua je DgN ziKRy...
naK ke KliniK dah LewaT...jadi akU BasaHkan ZiKry dengaN ais..zikRy bile Kena je AIs tu teruS melalAk..pakai Cool FeveR pun diA xnak...

saMpai laa kE pagi MacaM Tu..aKu mmG x dpt tido LeNa..yE laaa RisAu kan...zikRy plak MErengek je dalaM kul 5 pAgi zikry still pAnas..& xberHenti merengeK...BagI DiA minuM susu...biLa masuk Je mulut..diA mENangis...tGk-tGk mulut Dia penUH ulser..pAtut laa peDih kan..keliLing liDah penuH & LelanGit puN adA...LaST DiA MinuM kul 3paGi...akU dah XtAU Wat pe..koL laa Mak & Abah SamBil nANgES (huhhUu..akU ni CepaT CembenG sikiT)

LasT-Last maK kata MAk daTang..legA SiKit rasA Nya...ye laa anaK 1st kan..Xda PengalaMan LAgi..pagi Tu lepas Je mAK & aBAH sAMpai...teruS g Klinik..& mmg zikry PAnas sgt2...doc baGi ubat kat BuntuT..& Doc kata tgk Tangan & kaKi dia NaNti adA BiNtik-binTik x..Kalau AdA...kURantiN kan ziKry....taKut keNA tAngan, kAki & muLut.....

ALHAMDULILLAH pAGI tadi tGk..bIntik-bintiK tu xda...
tapi ziKry mASIh DEmam on & oFF....Ulser tu masiH ada...

* siAn Zikry..baGi air & suSu pakai suDU je..itU pun puaS pakSA...nANges-NangES Je diA






2 comments:

Unknown said...

siannya dia..
siannya kat mak dia..

memang rasa tak keruan kalau anak sakit time huby takde

anak ina dulu penah jadi cenggini
ulser tu doktor bagi ubat spray dalam mulut tuk cepat baik

kalau tak cepat baik, takut terhidrat sebab tak nak minum

ina selalu bawak dia p jumpa paed dia, dr asmuni kpj kajang

Eliss said...

bg minum air barli.Insya Allah cepat hilang ulser tu.

Create your own banner at mybannermaker.com!