Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, November 4, 2014

Operasi Mengemas @34weeks






Sabtu Ahad hari tu ... adalah hari mengemas sedunia buat ku....
kemas susun atur rumah & kemas brg2 utk operasi mengepam ku nnti....
mmg dah lama nak kemas.. dari hari ke sehari nak buat... tp manjang x sempat je....
sudahnya bila mak abah dtg rumah... baru laa projek susun atur dpt dibuat....
duk mengemas bahagian dapur & laundry area....


tp gmbr nya xde... yg ada cuma gmbr mengemas pump & botol2 susu ni je.... hehehhe
tgk la reaksi auni bile nampk pump ni....
beria dia nak pakai... ahhahah







adjust bagi betul tempatnya... =)



haaa baru laa ready nak amik gmbr....



ni laa yg di kemas kan... asing2kan siap2...
test pump ok ke x... 


masa kemas ni teringat la pulak kisah tragis pasal pump ni.....






posted from Bloggeroid

No comments: