Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, April 1, 2014

Kerja part time Mr.Zuar...



Haaa jangan x tau... mr zuar skrg ni.....
Jadi orang kuat orang filem..... wahhhhh gitu....



bonzer shuib tau...!!!
tgk tu komain peluk lagi diorg ni.... 
kecik jer sebenarnya shuib ni ... mcm aku ;lagi tinggi jer.... oppss.. huhuhuh



kejadian pagi tadi sebenarnya.... 
di sek zikry.... shuib & jihan buat pengambaran kat situ.... ehehhe aada cerita di sebalik gmbr mr zuar dgn shuib ni....

memula tu mr zuar wasap pic 1 ....
& bgtau yg ada pemggambaran kt situ... 
awak pun pe lagi suh la amik gmbr dekat2 sikit.... dan 


Cer baca kat bawah ni sambungan dia.....


akhirnya... setelah puji + cabar kata peramah... trus g amik gmbr ngan shuib... huhuhu
tp x dpt amik dgn jihan katanya... sbb tgh makan

* tp kan... mmg mr zuar yg lagi terserlah dr shuib





posted from Bloggeroid

No comments: