Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, October 3, 2013

Penutup bunga api antarabangsa 2013




apa laa dua beranak ni buat 


kami duk bawah jambatan je... atas jambatan dah penuh dek org.. tah dri kul bpe la diorg duk tunggu tu..... rsa2 nya org yg kat bawah jambatan tu kompom2 org putrajaya... org luar x tau sgt port ni ...




nmpak la bangunan opis ku dri bawah ni...



ada 2 ...3 .. boat yg penuh dgn penumpang duk tgk bunga api.... siap boat2 marin pun penuh bwk org... ( tu mesti abg2 polis marin bwk family sendiri tu..huhuhu)





duk dlm keta je tgk.... x dpt nak keluar sbb auni boleh tido plak.... lg 10 mnit sblum stat pertunjukan dia dah resah gelisah... bile bg susu trussss lelap sampai la habis bungaa api tu.... balik umah pun masih lelap smpai ke pagi ... org beria bwk dia leh tdo plak... abg zikry dia je la xcited dpt tgk...







No comments: