Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, September 3, 2010

Zikry jadi penerjun terbaik





Sorry laaa Kalau Ni Crite back DateD…ni kiSah paDa tanGgal 31 Ogos 2010 Hari tu…AwaL-Awal pagi Lagi kaMi dah keluaR rumah…Awal x awaL pun kul 10 laaa Jugak..setTle kaN rumah duLu baru haTi tenaNG dan  boleH bergemBira kat Luar… deStinasi 1st aDalah ke PKNS Bangi….miSi nya adaLah meNcari SampinG Mr zuar & SI keciK ni….dah SamPai je..Mr zuar x Nak iKut sekali…Aku plaK suh dia Ikut…last2 seKadar mEmandaNG je BamgUnan PKNS tu….(susah jugaK kalaU En Hsbnd ni x suke shopping…tenseN wife di buaT nya…)
Jadi teMpat seTerusnya aDalah Tesco MuTira damanSara…uish lama BeNar aku X ke sanA..tenanG je tgk The curve..Ou..Ikea ..ahahahha..tu laa pOmpuan bAB shopping semUanya Indah..daLam perjalaNan yang HambaR tu seMpat Gak aku TunjUkkaN jalan Kat Mr zuar..hehehe dah LupA Katanya..seBab dah laMa x lalu…aku Ni kalaU nak Ke teMpat shopping insyallah akU ingat..(tu laa Org PomPuan) NamPak je BanGunan2 IndaH tu seMua..mOod Shopping Aku kembali MemunCAk…jaLan pUn agak Sesak..x meMAtikan mooD shOppiNg ku…misi Kat siNi plaK mencari BaraNg keleNgkapan RuMAh & kelengakaPan zikRy…
Alhamdulillah dalaM 99% baraNg yg dapat di Beli dari List kaT tangaN ku..susu Zikry pUn habis kaMi boronG 5 tin..(sampai habis yAng kat raK tu) MemanG murah sgT… zikRY PLak kalau kaMi meMbeli mmg di MasukKan dalam troLi…duDuk kejap je kaT tempaT A (Tgk pic tu ye)..lepas Tu dia sibUk nak Ke TEmpat B plak…daLam tROli tu kami letaK pamPers yg KAmi beli untuk Cover kotoR kat Besi troli tu..jadi dia rasa MacAm tilam laa duk dalaM tu..Masa sampai Kat TempaT beRas..TEtiba dia Panjat Keluar troLi tu..dan memaNg dah Keluar dari Troli pun…nasib BAik laa aku yg aDa kat Tepi Troli tu daPat sAmbUt dia..daN mr zuar Yang seDAng tolaK troli seMpat tarik baJu dia…nasib baik laa Kami dapat samBut dia…kalau x tau laa nak caKap…dah laa kepala jaTuh dulu…berdeRau darah Aku di buatNya…lain kali x leh dah letak dia dalam tu…lasaK suNgguh dia…




  • MaSA samBut Dia…kaki Ku dilenyEk oLeh Troli yang peNuh deNgan barAng  YaNG berkilo-kiLo..sakiT x teRCakap..nak namgis je RasanYa..taPi leh control cun laGi dengAn jalaN yang terHincuT-hincut tu… UntuK Anak apa Saja saNGgup diredAH..=)


     


No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!