Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, September 7, 2010

dah jadi bibik plak


kita Akan berpuaSA daLam 2 haRi je Lagi...
sEKejap Je rAsanya nyA masA berlalu..dAn MgGu-miNgGu akhiR ni aMat buzY aKu kat Umah...seJak dAri sAbtu hari Tu X bErhenti menGemas...meMbasuH lansiR...CadAr ( Nak rAya pun keNa paKai cadar BArU...SeMua naK baRu...Baru Laaa rAsa Raya..eheheh) KusyEn...daN segala Mak NeneK NyA Nak di basUh...maLam taDi baru je OperAsi Mem"Vacum" RuMah...& meNgemop...mEmang PeNat raSanya..naSib baik Zikry CepaT tidO...TaPi masa Aku nak men"vacum" tu...ziKry teNgah main...Bile akU  sTat je lintaNg pukang dia datAng kat aku...peLuk dua2 Kaki aku kuat2...mUka dia tutuP kat kaKi Aku..ahahah Memang KelaKar tiMe tu...blender pUn sama..kalau dengar mesti Mcm tu...alaHAi anak Mama taKut BUnyi Yer...jaDinYa Nak x nak terpakSa laa Aku dukung diA sambiL mem"vacum"...dah jadi MaCam bibik RASanya...zikry Plak kaku je Sambil peluk erAt kat Aku...tu Laa rugi laK x Amik gmBar masa ni...

ok..Utk Operasi Malam Ni pulak naK mem"packiNg" baju...
eSok...Lepas je BaLik keja Terus Cabut Balik KampuNg ....yEah..yeAh.. x sAbar raSanya...RemBau TuNggu KAmi dataNg...!! 


Untuk kengKawan mesTi ada Yang DAh cUti Dan aDa Yang MasiH di Opis macam aKu ni..AkU nak ucaPkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



* sekiranya ada yang tersinggung ke..terasa ke...selama ber"blogging" ni..ct ucap MAAF ZAHIR BATIN dan berhati-hati masa memandu


1 comment:

syariza09 said...

bagus tu, siap dokong sambil vacum.

Create your own banner at mybannermaker.com!