Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, May 18, 2015

Jom sepahkan rumah (indoor game)




Sabtu ahad hari tu xde kemana.. jadi buat la sikit aktivi dgn anak-anak...
ajak anak buat sepah huhuhuhu..... tp enjoy gak.. seronok... mamanya pun join sekali.... 


guna benda yg ada dlm rumah jer pun....
*surat khabar
*Binding tape (ala yg ada kaler merah,kuning,hitam tu)




sesi keronyok surat khabar.... 



binding tape tu buat la mcm ni kat pintu @ tempat yg sesuai.... buat ala-ala sarang labah-labah





sian auni... baling x penahnya smpai ke tempatnya.... hahahha.. sudahnya mamanya kena dukung bagi tinggi sikit...


zikry pun kena berdiri atas kerusi baru byk yg dapat lekat.....


dan ni la hasilnya..... hasil yg melekat hasil balingan zikry, auni dann........ MAMAnya jugak....
hehehehhe... seronok pe.. jadi budak-budak... main je.. have fun... 
(airis tgh tido masa ni.... tu yg dpt jadi budak-budak balik tu.... )
=)


ni la video yg smpat di ambik.....



hari ahad plak buat ni....
kasi polish zikrynya skill menggunting.... yg auni plak kena kenal warna....


leka dgn aktiviti memasing....
yg si adik pun sibuk gk kuatkan otot-otot dia kt belakng tu






ahahahah .... muncung-muncung & senget benget mulut dia gunting kertas....




ni plak hasil yg auni buat....
main-main lebih.... abg da hbis gunting dia x settle-settle lg....
lama tul nak tggu dia habiskn 




No comments: