Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, March 25, 2015

Zikry sepanjang di sek ppki






Ni la aktivi zikry sepanjang kat sekolah...
cikgu dia wasapkan pic .... majoriti aktiviti ni semua utk improvekan motor skill anak-anak istimewa ni... dan aktiviti ni pun bagus utk anak2 yg lain... 







ni utk kuatkan otot2 jari diorg....





yg ni plak buat playdoh... bgus utk sensory


ni pun utk sensory diorg...



terapi berenang... zikry yg baju biru kuning.. 








haaaaa.... ni mcm kita2 dulu gak.. still dpt minum air milo... beratur laa panjang2 kan....






Terapi bowling..... mama pun dah lama x main bowling nak...!!








aktiviti mewarna campur sekali dgn pra sek biasa... program bersama JPAM











posted from Bloggeroid

No comments: