Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, October 30, 2012

Macemmmmmmmm nyaa...!!





balik raya hari tu tgk dlm peti sejuk ada buah ni
awak pun pe lagi.... xcited laa trus terjerit sikit...
"wahhhhh kundang laaa......"

trus mak kata " haah amik la abiskan... hari tu byk, hairul dah byk makan...." ishh adik aku ni.. tu la dia klo blik cuti jer mesti "mok" badan dia... mana x nya duk bukak jer peti sejuk kat umah.... apa yg boleh makan semua bnda dia nak makan.... nasib baik laa ada laaaa 4 potong kundang ni yg dia x makan lagi... yg 1 tu pun dah busuk sikit... pe lagi akk dia ni treus rembat jerr... x bg peluang dah...


fuhhhh nikmatnya makan...
masammm...masammmm +  lemakkkkkk  +  masin sikit coz cecah dgn garam....
mmg marbeless laaahhh...!!








No comments: