Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Sunday, September 8, 2013

Sukan Tahunan zikry - tp kami sedeyy......







meriahkan tgk anak2 g bersukan dgn kengkawan dia.... semalam sebenarnya majlis ni... 
so xde peluang la mama & papa nya ni bangun lambat...ngeh..ngeh..ngeh.... pukul 8 dah kena berkumpul kat padang yg bersebelahan tadika zikry...



parents lain suma happy je tgk anak2... tp kami sedeyy...... =(
sebab zikry x masuk apa2 acara pun.... perbarisan rumah pun x.... x boleh nak salahkan cikgu semata... ni semua sebb behavior zikry yg x leh dijangka.... kalau dia ok... dia boleh ikut arahan... tp kalau x tu sesuka hati dia je nak buat apa... krg budak2 lain elok bekawad dlm perbarisan tetiba zikry boleh melencong atau xnak... atau menangis atau berlari ke tempat lain.... mcm2 mungkin terjadi... mybe sbb tu la zikry x di msukkan dlm perbarisan rumah dan juga acara sukan..... =( mama nya sentap jugak bile tau yg zikry langsung x terlibat dgn apa2 acara pun....









tgk laaa zikry tu... bile kami serahkn dia kat cikgu dia.... ini la jdnya.... x lepas langsung dia dgn cikgu.... mengekor je keja dia.... mnja & mengada-ngada...  ni la cikgu pebret dan jugak cikgu kelas dia....  cikgu azrul pelatih dari UPSI...tgk la zikry menangis... dia sibuk nk g taman menan sebelah padang tu... sudahnya bile cikgu tu dah settlekn budak2 perbarisan dia pun duk bwk la zikry ke taman menan tu....  aku pun dtg n trus kata kt cikgu dia tu.... "xpe la.. kalau ada keja lain tinggalkn je zikry kt sini....  kami ada.." trus cikgu dia mnta diri...




budak lain suma kt padang zikry sorg main kat situ.....  sedey bile kenangkn sampi bile zikry xnk bercmpur dan bergaul dgn budak2 lain.... mengharapkan keajaiban akan berlaku satu hari nanti... in shaa allah...





auni x boleh dekat dgn abg dia.... kompom auni akan tarik rambut... huhuuhuhu sian plak tgk zikry duk kena je dgn auni..




punya la semangat konon nk sokong zikry... kami siap pakai kuning 4 beranak... tp.... hampa... 
di sebabkan tue xde sebab lg utk kami stay kat situ akhirnya kami pun begerak tinggalkan majlis tu...  sedey.. dan sedeyyy bile la agaknya kami nk tgk zikry boleh berlari dlm acara2 mcm ni.... 


No comments: