Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, February 11, 2011

Mencari....& tercari-cari....





mcm biasa lepas je ambik zikry trus balik umah & melayan zikry tgk tv sebelum start masak..dan seperti biasa channel kesukaan dia sudah semestinya 613...aku pun layan laa dia...dlm kul 7 aku duk mencari remote..yer aa nak tgk tiramisu..dah laa episod last..tapi harapan ku hampa....nak tukar cara manual malas nak menekan kt decoder tu..lagi pun penat nnti jari jemari mak...heheheh dari channel 613 - 103...uissshhh byk tu...last- last sampai kesudah x jumpa...dengan membebel aku mencari satu rumah still x jumpa...abih mr zuar pun kena bebel..hehehe sorry laa ye syg...

dalam kul 9.30mlm tu aku tnya laa zikry..."mana syg mama letak remote...puas mama cari x jumpa..zikry sorok kan kat mana syg..?" dia wat x tau jer...x lama lepas tu dia berlari ke rak kasut....dia bukak je almari trus amik remote tu..... "ya Allah.....!! alahai anak mama yg sorok yer..." nak marah pun x jadi...tergelak jap aku...pandai dah dia main sorok2 barang yerr ...adush lepas ni aku kena berjaga-jaga laaa & bersiap sedia utk mencari barang-barang lain plak...



sumber dari cik GOOGLE ye.....




No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!