Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, April 30, 2010

Yang terindah


LaGu Ni JUgA AdALah OriGiNaL sOunDtRaCk (OST - i'm not SiNggLe)
AkU suke...Best SgT dGr nYa..TaMbAh2 LaGi KLo daH DuK bErDuA
dGn En HuSbNd samBiL dGr LaGu nI...WAH rOMaNtIk NyA rAsA
LaGuNyA aKu daH uPloaD..sKrG aKu Bg LiRiK lAgU pUlAk...



Lirik lagu drama Adamaya iaitu Yang Terindah - DakMie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah





Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran




Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu




Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah




Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!