Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, December 7, 2011

zikry @ indoor playground

ok ni sambungan dari entry Bawak budak demam jalan-jalan
tujuannya aku bwk dia sbb nak bagi dia berpeluh & xde laa dia melayan demam dia tu smpai lembik....mmg sejak kat klinik lagi dia nmpak aktiv je....klo org tgk mmg nmpk xdemam...suhu badan dia mmg on & off panas nya...tp selesema mmg sntiasa je la mengalirnya.....


mr zuar mmg dah lama ckp....kt mana nak cari tempat2 mcm ni....yg parents boleh masuk & join anak main....mmg sebelum2 ni ada tanya2 org...tp suma pakat x tau....last2 hari tu aku baru terpikir....skrg kan zaman moden....klik...klik.. je dah dpt info...so aku gunakan sebaik mungkin...dan hasilnya aku jumpa laa KID'S E WORLD ni.....mmg amat sesuai utk toddler & kids.....dlm byk2 di search yang ni nmpak lebih ke toddler...yg tmpat2 lain lebih utk bebudak besar je....
 

masa cari tu aku jumpa MEGAKIDZ....kat level 3 midvalley klo x silap...kat area dgn GSC....pegi tgk kat situ...penuh sesak...semak je mata memandang...mmg x selesa laa kot kita pun kan...pastu penuh dgn budak2 besar.....so kami pun cari laa jugak KID'S E WORLD  .....sbb sebelum ni mmg x penah smpai @ masuk ke The Garden Mall....

bile sampai je kat situ….zikry punya la xcited nak masuk….sibuk dia tolak2 gate tu….lepas aku sarungkan stokin…x tunggu aku dah…trus belari masuk…nak masuk ni kena pakai stokin…. Boleh bwk sendiri…kalau beli yg kat diorg tu mahal & kualiti kurang sikit…nipis….kt sini kita leh lepaskan je anak kita biar dia explore semua sendiri…kalau mak pak nak ikut sama pun boleh jugak…..masa aku smpai xde parents melayu pun sumanya china…. Apa yg aku tgk….diorg dtg bwk anak & lepaskan anak main…dan diorg just relaks kat sofa & bean bag yg ada….ada jugak jual air & snek….tp sygnya no outsite food….nak beli kt dlm tu mahal…ada jugak parents tinggal kan anak & diorg g tgk wayang kat sebelah tu je….

nmpak sgt zikry happy….tp dah 2-3jam main….zikry dah slow down sbb badan dia dah panas balik…lpas je minum susu dia g duk mencangkung kt tengah tu smbil hisap jari…tgk zikry pun da xde mood nak main….pe lagi bwk balik je la….smpat gak bwk dia ke toy’r us….suh pilih mainan pun x de mood….


lokasinya di

4th Floor (Next to GSC Signature and RedBox Karaoke) 
The Gardens, Mid Valley City, 
Lingkaran Syed Putra, 
59200 Kuala Lumpur, Malaysia
+6012 389 7677 
enquiries@kidseworld.com.my








ni lompat2 sampai puas.....

sibuk dia nak naik gelongsor tu kat situ jugak


mama nya pun nak berkubang gak kat ribuan bebola ni....

yeee haaaaa..... mama dpt naik gelongsor gak.....sonokkkkk....!!!

 peace yo.....!!!

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!