Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, December 12, 2011

tahniah chef riz & ana dahlia














tahniah di ucapkan kepada Chef Riz (juri masterchef), 30 telahpun sah bergelar suami Dengan sekali lafaz kepada  pelakon Ana Dahlia, 28, Ana dahlia  berwalikan bapa kandungnya, Jaafar Mat Ali, 58,  pasangan Ana Dahlia dan Chef Riz  dinikahkan  oleh Naib Kadi Kampung Batu 8, Changkat Jering, Taiping, Perak, Ustaz Nawi Osman, 59, kira-kira pukul 12.30 tengah hari dengan mas kahwin sebanyak RM1 001. Dan  disaksikan oleh keluarga kedua-dua belah pihak dan rakan-rakan terdekat pasangan pengantin.

Ana Dahlia yang menerima wang hantaran berjumlah RM20,000 dengan 10 dulang hantaran, manakala, pihak chef Riz menerima 15 dulang. Chef Riz  dan  Ana dahlia mengayakan busana sedondon rona putih rekaan Fendi dari butik Syarakim.


Majlis persandingan  Chef Riz  dan  Ana dahlia    diadakan pada sebelah malam di Menara Kamalbina, Taman Tasik, Taiping, Perak.


No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!