Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, December 14, 2011

Merah nya makngah....!!!

hamik ko...merah api aku beli....
xpenah ada bju colour tu...slama ni kot merah pun xde laa seterang ni...itu pun just sikit2 je merahnya...kali ni aku x kira...nak vouge jugak mlm ni...org x penah dpt g dinner mcm ni laa jdnya...lepas geram sungguh...klo ikutkan hati siap nak balik awal....siap2 awal  g salon upah makeup..pastu g jumpa hana tajima...suh pakai kan tudung...kasi kelas gitu...hahahahha


berbalik kat baju tu...di beli kat PKNS Bangi..abis semua kedai di tawaf...1 kedai 2...3x kali masuk...bile ada yg berkenan...tp saiz xde plak...nak amik yg hitam xde yg cantik plak...cari yg merah + hitam xde plak sudahnya aku g laa kat kedai ni....aku mmg perasan...dri memula terpandang bju2 dia uptodate skit dri kedai2 lain...lpas pusing 2 & malas nak pikir2 lg...jd rembat je laa yg ni...merah pun merah laa...dan ni laa 1st time aku beli baju patern kembang2 ni...mr zuar x tau lg...apa laa dia kata nnti klo tgk....sbb pegi sorg je smlm...senang nak pilih...klo x nnti dgn zikry dgn kena bebel suh cepat pilih...x tenteram mak tau...!!!


masa tgh byar tu baru perasan kedai ni ada on9 jugak....
BLOG : emysticloset







klo nak tgk bju cmne yg di beli...tugguuuuu.....next entry





No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!