Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, November 11, 2011

Anak & apaknya derma darah…

Semalam kan aku g speech therapy tu…masa masuk kat loby hospital tgk tabung darah Negara ada buat kempen derma darah…

Jadinya lepas je therapy zikry tu...mr zuar trus jer ke loby….nak derma darah katanya…dah lama nak buat…asyik x dpt jer…jd dia pun isi borang apa2 yg patut n peksa berat…tekanan darah suma bagai…& darahnya boleh di terima…


Ni perbualan kami masa aku tgh tunggu tu

Mr.zuar :                  ni dah msuk kali ke-4 klo silap

Aku :                       iyer…?                                              

Mr.zuar :                 ma x nak derma ke….? Ma ptutnya mmg kena derma sbb dulu ma dah hutang darah 2       pain darah tau….jd hutang darah kena bayar dgn darah….

Aku :                      xnak laaaa takutt...!!                                                                                                                                          
Mr zuar:                  nak takut apa…..bukan sakit pun…..tu kaunter bukak lagi…g isi boring

Aku :                       xmo…..tgk jarum tu besar sgt laaa…x penah tgk besar mcm tu…



Ok…jom tgk gmbar plak…..



dua2 tgh sibuk isi borang...


ni borang zikry


masa utk rehat sekejap lpas kena cucuk.....





di sebabkan nurse xpaham satu apa pun...... permohonan zikry di tolak bulat2......






* apsal perbualan tu x tersusun ye bile dah publish...puas da betulkan...masa tiap ni ok je



No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!