Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, November 11, 2011

Kejadian pagi 11.11.11

Salam jumaat semua.... Hari ni mesti jadi hari yg amat di tunggu2 oleh sesetengah org...ada yg nak nikah..n ada yg nak bersalin hari ni...siap dah book tarikh dgn doc lagi....

Pepagi ni aku nk story sikit pasal zikry....td msa aku kejutkan dia ngamuk2 nangis je...lpas tu diam bile nmpak tab...n sibuk suh aku bukak dianya video kartun dlm tu...memula tu xnak bg sbb nak hntar di ke taska kan...tkut nnti dia nak bwk sekali...tp da menangis2 bagai...terpaksa la bg....da siap offer mainan pebret dia yg lain pun ✗ jalan gak...nak tab jugak...aduhai...

Dlm keta pun aku try laa pujuk2 n ckp dgn dia...xleh bwk tab...tp dia wat ✗ tau je...bile aku mntak elok2 dia still xnak kasi...okk laa aku biarkan lagi...da smpai kt taska pun pujuk gak....masih ✗ mau bg...smpai la kat dpan pintu tu dia dah rebah2 kan badan...xnak g taska...n dlm masa yg sama xnk bg tab kat aku...

Pepagi lgi dia dah buat huru hara kat taska...aduh...xtenang aku tgk dia mcm tu...tp cmne..nak ✗ nak kena hntar gak

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!