Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, October 27, 2011

Beraya di mana semalam??




selasa malam hari tu aku duk bbm pn aina....
duk tnya apa plan cuti raya esok nya tu....dan dia pun mengatakan "xde mana" en suami nya kerja....dgn pantasnya aku ajak nge"date" sesama...jdi dlm kul 11.30 kitorg gerak la ke bandar utama....sampai je kat aarea tu...jammed truk gak...dri jauh dah nampak keta penuh menuju ke tempat yg kitorg nk g ni...dan smpai ni xkan nak patah balik kan....redah je la...lg pun dah nama nya pompuan...sanggup je redah segala badai utk ber'shopping'

 
sini laa tempat yg kitorg pegi….mmg pack sgt….parking ikea pun penuh…jadi aku park kt the curve..masa pegi tu ok laa tangan kosong lagi….haaa balik tu amik ko..melintas jalan smbil peluk rak masing2..ape aku peduli org pandang kea pa…yg penting aku puas…!!!!

Mmg lama da ngidam nak mendeco umah cantik2 mcm rumah org2 kaya tu…walau x semewah diorg…dpt ala2 pun jdai la…..kitorg ada kat sana smpai kul 6 yer….xsedar masa berlalu cpt betul…kul 5 baru makan t/h….

 ni laa plak hasil rembatan...x byk mna pun






nota kaki : Susah benar aku nak ngajak mr zuar tu pegi…last2 aina jugak jd mangsa….dulu pun cmtu gak…ngikut dia kesana…masa tu bwk zikry..mmg x dpt nak memilih laa jawabnya…



No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!