Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, August 17, 2011

shop....collect .... redeem

sapa yg rajin shopping kat parkson...?
aku ni xde la rajin sgt....sikit2 ada la..kalau siapa penah shopping lebih RM30 dalam satu resit...korang mesti dpt 1 stamp...dan bg member bonus link & american express cuma perlu kumpul 10 stamp sja dari 15 stamp...aku kumpul secara suka2 tgk2 dpt kumpul 20 stamp...!!dpt laa utk 2 borang.... lama tu aku simpan...dari bulan 4 hari tu...jdi aku pun tunjuk kan kat mr zuar...takut gak kalo x approve...tp tanpa byk tnya dia just kata ok....wah berbunga2 hati mak tau..!!

nak redeem brg ni bukan dpt free mcm tu je...cuma dgn stamp ni kita akan dapat less sampai 70% utk semua brg yg boleh redeem...kalau harga asal rm300 plus...plus...tp dgn ada stamp ni kita dpt rm100 lebih je spa yg x nak kan...

jd lps berbuka kat bangi hari tu  kami trus la ke alamanda...aku pun trus pilih 2 brg sbb ada 2 borang kan..bile dah bg kat customer service tu kata " trus je g byar & tunjuk borang ni....dan borang 1 lagi akk simpan...sbb 1 borang ni boleh redeem utk 4 item" jadi aku tmbah laa lagi 1 brg....nnti ada rm boleh guna borang yg 1 lagi tu....heheh



ni la borang nya....


hasil rembatan ku...

mangkuk bertutup luminarc 5L & 2L dgn stainless steel steamer...total dlm rm250++  kalau beli 5L utk 1 unit pun x lepas dgn hrga tu....




No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!