Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, August 10, 2011

diet di bulan puasa...?



Salam semua...
hari ni dah masuk hari ke sepuluh berpuasa....amacam berat badan ada turun ka???
ehheehe aku sendiri pun x menimbang xtau laa cmne progress nya...tp sepanjang berpuasa ni aku mengikut
diet mr zuar...hehehh x makan nasi....itu pun bru 3 hari x sentuh nasi...tp semalam nak x nak terpaksa gak sentuh nasi ...kerna dek syg kan nasi tu berlebih masak utk zikry...xkan nak buang pulak...nnti nangis nasi tu...mr zuar je stakat ni bertahan x makan nasi...& nmpk sikit laaa penurunan peyutt dia...ni yg buat aku jeles ni...peyut aku ni payah benar nak turun nya...jdi hari ni kerna say no jugak kat nasi....i can do it....!!!!!
ce wahhh...semangat tu perlu kan....

ok laa ni je celoteh di pagi hari....SELAMAT BEKERJAAA...!!!!



No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!