Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, August 11, 2011

adik ogy rupanya...

ada sesiapa ikut citer RAMADHAN TERAKHIR?
aku baru je dlm 3 episod kot ikut cite ni..trus terjatuh hati nak mengikuti nya...& watak pn mazni mmg membuatkan aku minat nak ikutinya....1st time tgk dia berlakon trus aku tertnya-tanya...siapa dia ni? aku x penah nmpk dia berlakon pun sblum ni....mmg menjadi lakonan dia...dia mampu membuatkan aku geram tgk watak tu...naik menyampah pun ada...

baru laa semalam persoalan ku terjawab...aku ni ketinggalan rupanya...hehhe dia ada lah adik kepada ogy....namanya fazlina ahmad daud...dan dia jugak penah berlakon dalam beberapa drama..tapi dia x la seaktiv akk nya ogy...kerna dia juga mnjalankan perniagaan online...jom kita terjah bloghop dia kat sini BabyFaz


ni ada serba sedikit biodata dia

Umur: 36 tahun
Tarikh lahir: 5 Jun 1975
Adik beradik : anak ketiga dari 3 beradik
Pendidikan: Pernah bersekolah di Sekolah Rendah Pintu Klang, dan dari tahun 1988 hingga 1990,  Sekolah Menengah Lembah Keramat dan sekolah Menengah Taman Melawati.
Perkahwinan: Berkahwin dengan Nahar Ludhfi Dato ‘Johari ( anak Dato Johari Salleh, pengarah muzik RTM.
Anak: Nur Fatihah 17 tahun, Muhammad Hamzah 16 , anak kembar Muhammad Nazmi, dan Muhammad Fahad 13









No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!