Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, February 25, 2011

Salam jumaat...!!





selamat pagi semua...
dah lama x da new entry...hari ni teragak nak buat 1....
hari  u all apa prog utk t/h ni...? ye laa dah gaji kan..mesti byk tempat yg nak pergi..dah tersusun jer list dlm kepala tu kan...salah seorgnya aku laaa...tambah2 bos xder...awwww..mau jadi jahat...dah bertanduk kat kepala ni...dari smlm dah listkan tmpat nak..boleh x mcm tu..heheheh....

hari ni..tmpat yg wajib g..adalah bangi....mau ke pej pos bangi..nak bukak acc dgn pos laju...senang aku nak pos brg...kol je abg posmen suh dia dtg amik parcel..xyah laa aku susah2 lagi nak ke pej pos...

ok next destination aku pikir nak ke JPM...biasa laa klo dah hari gaji ni compom laa ada jualan..hehehe...aku sbnrnya dah terjebak...terjebak & terpikat nak pakai shawl...mulanya aku tgk kat salah seorg blogger....dia laa kata g beli shawl kat ayun masa ayun buat booth kat perbadanan...bile tgk je blogshop ayun...aku trus terjatuh chentaa!!!! & trus nak beli inner...tu laaa dia pompuan...klo bab shopping laju jer kan...jadi ri ni nak g bersua muka dgn ayun....harap2 sempat laa ke sana nnti...



 xcited...baru dapat trus nak cuba test try....gedik kan...(giler besar bunga kat pala tu)



perasan lawa sgt laa ni...hehheh...


*inner ayun ni mmg selesa pakai...hari tu baru jer beli yg 3layer nya color...





4 comments:

Unknown said...

wah cantik r bergayut2 kat kepala tu. huhuhu

syariza09 said...

smalam sya jumpa ayun kat perbadanan sblh maybank & dh sambar shawl...hehe..kan pompuan wajib shopping

SiTi said...

k.asfaliza ~ cantaik kan...heheheh ct x penah lagi pakai yg bergayut2 tu kat luar...pic yg ada tu di ambil dlm rumah jer...posing2 depan cermin

SiTi said...

k.syariza ~ aah dia kata smlm kat perbadanan...biasala pompuan..tmbah2 dah gaji kan...heheh

Create your own banner at mybannermaker.com!