Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, February 17, 2011

Penat.....

aku baru je smpai opis...penat rasanya..bila kena buat keja dalam keadaan terkejar-kejar...
biasa laa xkan nak kuar opis 1 hari pulak kan...klo mcm tu baik cuti jer...aku tadi mohon keluar pejabat kejap...ada urusan yg perlu di settle kan...

td kuar je opis g amik en abg kat umah....lpas tu kami ke bank..mencari pulak..hehe...rupanya CIMB ada kat sebelah bangunan MOF... bangunan pinjaman perumahan kot..klo x silap laa...aku ni nama je dah setahun duk putrajaya...tp x semua tempat aku tau...pejabat2 lain lagi laa aku x tau...selaian pejabat aku...hehehe...tp urusan x leh settle coz ada yg dokumen yang lengkap...so pulang dgn hampa...dan kena pegi balik..
next destination aku ke pejabat pos...g hantar parcel customer...lepas tu trus g ke JPN...nak mencari parking pun dua kali pusing...ahhaah kesian org putrajaya yg sorg ni kan...buta di kawasan sendiri...aku ni memula tu nak teman kan en abg tukar ic...last2 aku pun tukar coz plastik ic dah kopek2...bila smpai ke kaunter je org tu check aku x penah tukar ic... pn kena denda ni...dushhhh...!!!! sebab pn x penah tukar ic lagi kan...septutnya sebelum umor 25tahun pn kena tukar...kerana lepas 7 tahun dari umur 18tahun pn kena tukar ic di sebabkan perubahan muka....x pasal2 jer terbang RM30 ku...klo aku wat thun lepas dah tentu slamat RM30 tu... jadi utk adik2 ku..sila lah tukar ic sebelum berumur 25tahun ye.....!!

dah selesai kat JPN kami ke Presint 15...g tempah cop...bank yg suh buat...ikut kan je laa...dah selesai tu trus ke baker's cottage...makan t/h kami adalah roti2 ye...kami diet okehh... then trus hantar en abg ke rumah...+ makan2....trus masuk opis....






cuba tgk kat no 2 tu...Bayaran kompaun lagi...




2 comments:

mummy darwishes said...

alamakkkkk......ct..aku rasa aku org ke 2 slps ko yg akan kena kompaun..mati la wei...esok JPN tutup...mgu dpn la baru leh g lps blk china....seram plak aku...klu ko x bgtau mmg aku xtau yg mmg kena tkr..laki aku pn sama gak tu..dh lbh 7 thn xtkr ic...tq wei sharing...

SiTi said...

ahahha...aku pun baru tau...klo x g gatal tukar ic ni mmg x tau jugak aku ni..buat qis jgn x buat...welcome..aku rsa mmg ramai lagi yg x tau

Create your own banner at mybannermaker.com!