Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, June 20, 2013

Lagu Najwa Latif dinyanyikan pelajar US




wahh.... sebagai rkyat malaysia aku bangga....



Najwa latif lagi laa banggakan... lagu dia tu... ni kata-kata yg dia keluarkan bile tgk video kat atas ....


"Saya terharu dan sebak apabila menonton video tersebut di YouTube.Tidak sangka pelajar-pelajar di sana (Amerika) begitu senang membawakan lagu Sahabat. Rasa macam tidak percaya. Ini menunjukkan lagu tersebut mudah diterima oleh sesiapa sahaja, Alhamdulillah," 

“Jujur dikatakan saya sendiri tidak terfikir bahawa ada pihak di negara luar yang mahu membawakan lagu Sahabat.

"Namun, apabila melihat video tersebut membuatkan saya yakin untuk memperkenalkan muzik saya di Eropah. Mana tahu, kalau diberi peluang, apa salahnya, " tutur Najwa.






apa-apa pun tahniah utk najwa.... lepas ni buat lagu best2 lagi ye... pastu pasarkan ke dunia plak....bukan utk najwa je.... buat semua artis malaysia... klo dah ada peluang lebarkan sayap.... pergi saja... tgk la mcm yuna & shila hamzah... masing2 berjaya naikkan nama sendiri disamping bawak nama MALAYSIA ....





No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!