Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, January 24, 2011

Mohon maaf…..








Aikk baru je buat entry hari ni dah ada yg membuat org lain tersinggung??  Ni laa dia… akibat terlalu lama x merapu kat blog…Abih semua nak redah jer…tanpa pikir sensitivity orang di sekeliling….gelojoh nak menulis laa katakan…bak kata org dolu-dolu…’TERLAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR…TAPI TERLAJAK KATA……BADAN BINASA…”


Bukan nya apa…aku nak mohon maaf kat stesen radio ERA…..& HOT FM…..


Haaaa siapa aku…? Nak mohon maaf kat diorg…..!!! aku adalah salah seorg rakyat Malaysia yg sesekali akan tersasul sebut stesen radio….. bukan aku jer yg penah tersasul….aku amat pasti..mesti ramai lagi yg penah tersasul kan….so.. sila jgn nak blame aku yer……ishhh apa laa aku merepek lagi ni….apa kesss????

Sebenarnya…aku tersilap inform stesen radio kat entry t/h td….xtau laa kot ada yg perasan ker x….sebenarnya yang kuarkan topic pasal blogger pg tadi adalah HOT FM…….dan bukannya ERA….tp kat entry tu aku tulis ERA….

Jadi aku sebagai owner blog ni nak mohon maaf laa atas kesilapan info kt entry tadi…..



Okes…sekian….

1 comment:

syariza09 said...

oo pasal nie, igtkn tersinggung pasal per td..menda kecik jer tu

Create your own banner at mybannermaker.com!